
Türkiye Kupası çeyrek final mücadelesinde Süper Lig ekibi Konyaspor, 2. Lig ekibi İskenderunspor’u konuk etti.
KONYASPOR YARI FİNALDE
Medaş Konya Büyükşehir Stadyumu’nda oynanan mücadeleyi ev sahibi 1-0 kazandı ve adını yarı finale yazdırdı.
Konyaspor’da Umut Nayir, 45+6. dakikada kullandığı penaltıyı auta gönderdi.

İKİNCİ YARIDA GOLLER GELDİ
İlk yarı, 0-0 beraberlikle sonuçlanırken Umut Nayir, 65. dakikada Konyaspor’u 1-0 öne geçiren golü golü kaydetti.
Konyaspor’da 84. dakikada Melih İbrahimoğlu farkı 2’ye çıkarırken 90+2’de ise Josip Kalusic skoru belirleyen golü kaydetti.
Mücadelede başka gol sesi çıkmazken Konyaspor, kupada yarı finale yükseldi. İskenderunspor ise turnuvaya veda eden takım oldu.
YARI FİNALDE RAKİP F.BAHÇE YA DA G.SARAY
Konyaspor yarı finalde, 2 Nisan Çarşamba günü oynanacak Fenerbahçe-Galatasaray maçının galibiyle karşı karşıya gelecek.


Fatih Yıldırım
Yazar
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Burak Yılmaz, Galatasaray’ın başarısındaki sırrı açıkladı
1144 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1121 kez okundu
3
NBA All-Star’a seçilen Alperen’in Giresun’daki ilk antrenörü: Asıl film yeni başlıyor
1043 kez okundu
4
Immobile’nin en yakın arkadaşı Beşiktaş’a transfer oluyor
935 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
764 kez okundu